maanantai 24. syyskuuta 2012

I'm giving it my all but I'm not the girl you're taking home

Arkeenpaluuviikko ei alkanut kovin hyvin. Olen löllönnyt koko päivän ja sitten kaupasta kotiutuessani tarkistan Facebookin, jossa minua odottaa pomolta vihainen viesti, että missäs hitossa sitä kupataan. Minulla oli ilmeisesti työvuoro tänään. Hyvä minä. Ja kun puhelinkin on varastettu ei pomo ole voinut edes tavoittaa minua soittamalla.

Ennen työvuoro-fiaskoa jaksoin kuitenkin pukeutua herrasmieheksi, vain mirri puuttui kaulasta.

En ymmärrä, miten näistä kuvista tulee näin mössöisiä, kun lataan ne bloggeriin. Olen niin surkea tietokonejutuissa, että en tajua, miten ihmiset lataa kuvia flickriin tai mihin lie ja sitten niiden kautta lataa ne blogiin.




Did you know that the Finnish word for a 'bow tie' ('mirri') freely translates to 'pussycat'? It is a slang  expression but one hears it often enough, for example: 'Yesterday at a posh party all the men wore pussycats on their necks.' Apparently it started out with children's books where little cats wore little bows around their necks (I also think perhaps Aristocats had its influence).

I was one pussycat short of a true gentleman today.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti